En nagel fattigare...

Oj, vilken helg hänt en hel del... Felix klämde tummen i ytterdörren hos mamma när jag skulle lämna han där.
Var på väg till jobbet så först när jag hörde att han grät trodde jag att det var för det.
Men inte det han stod i trapphuset med en blodig tumme och en nagel som bara satt fast i en hudflik.
Så det bar av till akuten i stället för att fara på jobbet. Ett plus är ju att mormor bor nära så det gick fort dit.

Väl framme där fick vi fort träffa en läkare som ville vi skulle röntga för det fanns misstanke om att ett ben hade
krossats i lilltummen...huva då.
Turen va på vår sida alla ben och senor var hela. Så tur i ouren kan man säga... De enda som fattas är en nagel;)

Så vi har en kille hemma nu som är väldigt kelig o go... myser som bara den.
En uppdatering om andra grejs som hänt dom senaste dagarna kommer väll sen, uppdateringen har inte varit den bästa i veckan... =)

Nu ska jag sköta om lillkillen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Aj aj vist känns det i mammahjärtat. Jasmine har nyligen klämt tummen också =( Men vi hade också tur...inget ben brutet.

2009-02-22 @ 19:03:40
Postat av: Anonym

blir det nå skeppet på onsdag?

2009-03-02 @ 21:26:56
Postat av: Nina

Verkar som Felix håller på att bli sjuk men jag ringer dig i morgon.



Håll tummarna för att det blir av på ons.

2009-03-03 @ 00:25:12
URL: http://ninakortogott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0