Hur kom jag hit ... ops...

Håller att rensa ut Felix rum för fullt, stackarn kommer ju inte ha nå kvar... ;)
Blir en heldel kartonger måste ta mer från jobbet imorgon.
Skulle igentligen kolla mitt schema men så hamna jag här... ops...
Nä är nog dax att fortsätta men insperationen och ilet håller på att ta slut.
Bäst att kolla hur man jobbar imorgon så man inte kommer en timme förfort ;)
J ringer imorgon brova nyss men kom inte fram.

L är nere i garaget och fixar Felix packkälke eller hur det nu stavas.
Han måste ju oxå ha en som pappa bakom sin skoter så L har svetsat en.
Det blev en mini... Men nu är dom ju samma.
Väldigt viktigt för lilleman;)
Så här är det full rulle.

Måste bara tillägga att min karl är sexig i sina arbetskläder;)
Vi böt bil idag så han kom ut i stassen pirra till imagen hi..hi..
Nä nu måste jag ge mig och fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag såg att du hade ringt...=)

2009-02-10 @ 07:49:39
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Tesan

Jag har utmanat dig i min blogg!



KRAM

2009-02-10 @ 13:59:03
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0