Pojakar / Flickor = olika

Idag kom vi oss äntligen i väg å fira Ängla.
Super mycket gott fika som alltid Mallan kan...
Tror jag rulla hem eller så var det bilen ;)
Ängla fick pippifigurer av felan och dom verkade då va uppskattade.
Felix tyckte däremot att vi skulle köp nå annat han sa inte de hela vägen till kassan...ha..ha.
Börjar märka lite skillnad nu på flickor och pojkar.

Tog ett tag innan leken kom igång men sen var det full fräs på dom:)
Sen var det pottpauser som var spännande för dom är ju inte lika ...ha..ha
Kameran fick jag även med mig hem som jag glömnde på nyår... jag vet jag är glömsk...
Så senare ikväll kommer det bilder bättre sent än aldrig.
Tror jag inte glömnde nå idag men det är ingen garanti =)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Haha,nej lilla Sara är inte så bra på att uppdatera.

Dock har hon varit väldigt aktiv nu på sistonde :)

Ops,nu kanske hon blir arg om hon läser..haha!



Hoppas allt är bra med er!

2009-01-22 @ 16:18:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Marlina

hej gumman! tack för idag, de var väldigt trevligt! synd bara att de blir av så sällan. tack för dina fina komplimanger, men du är en hejjare på att baka du me! hon uppskattade sin present jättemycke, leker med de just nu =) JO pojkar och flickor är verkligen olika =P kram från mig.

2009-01-22 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0