Klagosång...

Måste bara få sjunga ut lite...

Har varit tvungen åka hem från jobbet vet inteom det är magsjuka på g eller migrän....?
Mår sjukt illa och ont i pollan har jag oxå.
Kanske det hör ihop med min dåliga rygg vem vet? Men tycker sjukt synd om mig själv.
Ska snar åka och hämnta lillkillen på dagis hoppas jag inte pjukar där;)

Systeryster åker hem idag vi kommer att sakna dig.
Men vi syns ju snart påsken är ju snart här=)
Alla planer jag hade för dagen/ kvällen har ju gått i stöpet...suck...
Skulle rensa några av garderoberna och lägga ut lite kläder på tradera men det få bli en annan
kväll när ork finns.

Kommentarer
Postat av: Marlina

Hej vännen! tänkte kommentera på de andra inlägget, men de gick inte. Får en kiten tår i ögat, jag hade oxå en jättetrevlig dag! timmarna flög bara iväg och barnen hade så trevligt ihop. kunde till och med samsas om saker och ting =)kul att rutorna är en "hit" de är dom även i denna familj, så jag tror att man måste fortsätta med dom =). nä vi får ta och ses mycke oftare, som förr i tiden =). hoppas du slipper att bli sjuk! kramar från Mallan me familj.

2009-03-23 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0