Minnen från förr...

Har suttit å kollat på gamla kort på datorn....
Vad tiden går... Hittade kort sen Marlina och R gifte sig.
De blir 4 årsen i sommar
Vackrare brud får man leta efter en dag full av fina minnen.



♥ Maria med Nathalie imagen, Bruden Marlina med ett litet "frö imagen", Erica och jag ♥

Sommaren efter var vi och hällsade på Erica i sitt nya hus.
Jag och Marlina hade hunnit bli mammor det visste man inte året innan;)



Marlina med sin Ängla, Erica "lånar" min Felix.

Erica vi hörs inte ofta men du vet att vi är bästa vänner.
Du har varit ett stort stöd för mig i mina alla "kriser"... ha..ha
Älskar dig vännen och alla mina andra bästa vänner...



Behövs det sägas att det var fotbolls VM sommaren 2006.
Felix några dagar gammal.


Kommentarer
Postat av: Marlina

Å snyft vilka fina minnen!

2009-03-23 @ 19:28:12
Postat av: Anonym

Hittade ju massa kort från möhippan oxå ;)

Minnen för livet.

2009-03-23 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0