Besök av en vänn...

Gårdagen var väldigt lugn när lilleman fortfarande är sjuk.
Jessica kom förbi en sväng det var uppskattat man blir ju ganska isolerad om man bara är hemma...
Som lovat kom hon å fixade dom sista bitarna i puzzlet el inte dom två sista för dom la jag;)
Hon hade med sig leksaker till Felix... TACK...
Han fick 2st bilar från carsfilmen, duplolego, andra bilar, en Nicke nyfiken docka som gör kullerbyttor.
Vet inte om jag missa nå de var ju en hel del...
TACK igen vännen.

Bäst att lägga ut bildbevis på att puzzlet är färdigt ;)



Föresten gjode värsta fyndet på dollar i veckan en fleecedress åt Felix för endast 50:-
Helt otroligt passa jätte bra att det var Alfons Åberg på för lillkillen älskar dom böckerna.
Sen får den hålla så länge den håller...
I bland kan man ju va ekonomisk ;)
På tal om kläder till Felix måste jag hitta nån ny vindjacka och byxa för jag tror inte han kan ha den
sen förra året...suck... gillade verkligen den.
Den var så fin i färg o kvalla... En från Katvig var de.
Kanske man ska prova Pop i år dom är ju ett säkert kort.
Men jag skulle vilja ha nått roligt mönster eller så... ja vi få se vad som blir.
P.s. har ni sett att dom börjar med webbshopp den 16 mars tror jag de va. =)

Snyggingen i sin vinddress våren 2008...




 Älskade barn...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var bara ett nöje att få lägga ditt pussel...tack för lunchen också!

Hoppas sakerna lilleman fick kommer till användning...kramen!!!

2009-03-06 @ 15:32:36
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0