Börjar vända lite...

Känns som illamåendet har lättat lite nu...skönt... hoppas inte det kommer tillbaka.
Har hunnit hämta lillprinsen oxå å det bästa av allt jag pjuka inte på dagis;)

Tack för att TV finns när  man inte har ork att va "bra mamma"....

Förra ondagen var jag och Felix å hällsade på Marlina med familj trevligt som alltid.
Fattar inte varför det blir så länge mellan gångerna...? ;)
Hennes mage var såå fin. Hon ska få sin tredje skatt i juni.
En rolig grej är att hon är beräknad till 12 juni samma dag som Felix är född.
Nästan så att man blev avis på magen... hi..hi
Oj, hoppas att de var ok att det blev så mycke om dig vännen nu?
Saken jag skulle komma till va att du bjödju på mina favorit rutor...som alltid mycket gott fika.
Tack för en super kul dag.

Vi hann även fara till Max för att äta...mums..
Där trodde barnen sig riktigt bra i lekhörnan.
Felix har nog hånglat med alla 2 å 3 åringar som har varit på Max den senaste tiden tror R eftersom han
slickade friskt på rutan i lekhörnan...ha..ha

Så igår provade jag baka dessa goda coca-colarutor alà mallan ;)
Dom blev riktigt lyckade måste jag säga, barnens favoriter och mina oxå....

Nä dags att ge prinsen mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0