Snart fredag...

Nu har torsdagen kommit å gått nästan.
Imorgon är det äntligen fredag, hoppas på att va feber fri på morgonen
så man kan åka och jobba. ( håll tummarna)
Börja känna att man längtar till stan...
Kvällen har inte bjudit på mycke förutom jag har fått värsta hostan.

Vi hade igentligen bestämnt att Felix skulle börja sova i sitt rum igen nu.
Men när det väl kom till läggdags så ville ju prinsen såklart inte det ;)
Han berättade för sin far att han ville sova på pappas plats i pappas säng.
Tydligen så är det inte mammas säng ;)
Felix har varit jätte bra på att sova i egen säng men för ett årsen vände det över en kväll.
Man tänkte som att det vänder men inte gjorde det de!
Sen måste jag säga att det har vartit välldigt mysigt med 2 killar i sängen.
Men nu börjar det bli trångt.
Men hur som hällst så sover han i pappas säng på pappas plats i natt.
Så nu vet ni vem som bestämmer hos oss;)

Skämnt å sido om vi har tur ska min svägerska till IKEA på lördag.
Så vi hoppas att våran sängbeställning rymms i bilen ;)
För Mona inte blir det nå mer brosbarn gjorda med en Felix i mitten...ha..ha
Vi tänkt vi tar tag i det när den nya sängen kommer.
Men vi ska inte klaga för han har varit väldigt lätt att lägga sen han va 3mån.
Då somna han i egen säng å sov nästan jämnt hela nätter o vakna han var det vid fem snåret
så då var det bara att ge en flask somna han om.
SÅ om man bortser det senaste året så har allt funka skit bra med läggning.... ;)

Felix hittar på nya saker hela tiden att roa sig med.
Det sista nu är att hoppa från en sittpall ner i sen säck.
Men det är mycke mamma ser du mig... ;) Å visst gör jag de!
För det andra har jag fått ett tips av Felix vad jag ska önska mig i julklapp.
Håll i er :
Han tycker jag ska önska mig en snopp av tomten för både pappa och han har ju en...ha..ha
Undra vad pappa skulle säga om det?

Nu kommer det bilder på en hoppand Felix.






Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha...tror du tomten kan leverera snoppar? =)

2009-03-26 @ 23:09:56
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0