Ingen bra start...

Blev ingen bra start på den här Lördagen men bara mitt fel, nä
nu släpper vi de å går vidare.
Har Klippt Felix idag under mutor och tvång.... gaaaahhhh
Leka frissa är inte så kul.... men nu är de gjort för den här gången.
Nästa gång blir det vanlig frissa!!!

Syns inte såååå stor skillnad på korten men live vart det de.
Men så många tårar o sura miner... och inte bara en klubba gick det åt ;)

När lillan vaknar ska vi in till stan och köpa långisar åt L, varför jag måste
göra de är en egen historia i sig som jag ska ta en annan dag. Kan bara
säga att den är så "Nina"....

Felix innan klippningen har börjat, allt är frid o fröjd ....




Efter ett x antal min o klubbor senare....
Mammas "lilla" suris... ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha! Han är söt hjärtegrynet, snygg i håret också :)

2010-10-16 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0