Plötsligt händer de...

Ska väll göra ett till försök med denna blogg...

Barnen växer så de knakar Felix har hunnit bli 4 1/2 år och Molly 6mån hjälp vad de går fort.
Så nu är bloggen på rull igen ;)
Idag blir de inte mycke gjort men imorgon blir de fullt upp fotografering av barnen står på schemat spännande.
Lite orolig hur de kommer att gå för lilladonnan hon har ju ett humör utan dess like ... skyller de på Lars ;)

Molly och Felix är som natt o dag hon kryper redan för fullt och ska stå överallt... och har en syren av sällan skådat slag. Mammagris är hon oxå så man har de man gör men då kanske hon är lungn i tonnåren tröstar jag mig med men vet inte riktigt om jag tror på de. Nu när jag har bestämnt mig för att börja om med bloggen måste jag få hjälp med hur den ser ut! 
Så Richard de kan du väll fixa åt mig för de är ju för din skull jag gör de här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0