Felix V.S Molly

Förra helgen blev de ju o ta endel kort nu satt jag och kolla igenom dom så ser
jag att ett av korten på Molly är nästan likadant som ett jag tog på Felix vår/vinter -07.
De är oxå taget i Långträsk vid samma grillplats... Vet man inte vem som är vem så kanske
kläderna kan hjälpa ... ;)
Tror Felix var 9mån och Molly är ju 7mån när korten är tagna.



                                                ♥



Kan inte fatta att ni är mina ni har era egna personlighetermen bägge är glada o goabarn.
Mollys leände sitter bara liiiite längre in ;)
Är så glad att vi fått just er, ni är så älskade från första stund.
Å nej nu saknar jag Felix ännu mer tur att han kommer hem imorgon.
Blev ett aningen blödigt inlägg de här...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0