Lunch

Aldrig trodde jag då att dagen skulle komma när jag bloggar på lunchen...
Vad hände? Lunchen känns lång när man inte har nån liten rumba att gå
ner till:( Idag börja E sent först 12 så då blev det att äta själv...
Heltplötsligt känns 45 min länge...
Förresten visst får man blogga på arbetet när man har rast?
Hoppas det så man inte får sparken... ;)

Kvällens planer är att klä granen lite tidigare än jag annars brukar göra men
tänkte inte vänta med allt till sista sek nu inför jul.
Det är inte för inte L kallar mig "sistaminuten nina"
Bilder på plin pling granen kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi...och jag låg "hemma" och sov...gäsp!!!

2008-12-17 @ 15:41:16
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: elin

har också klätt granen idag!

2008-12-17 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0