Min dag=)

Oj vilken dag, en av dom bästa födelsdagar på väldigt.
Tacka så mycke alla som har grattat mig på ett eller annat sätt det värmer
i Nina hjärtat ♥
Jag som älskar paket har fått öppna för fulla muggar=)

Här är endel av mina paket:
TV-bänk
Lameler till vardagsrumet
fårskinstofflor
presentkort på IKEA =)
Fodradestövlar
 ljuslykter (Lotusblomma svarta)
Taklampa till vardagsrumet
bok
En väldigt fin Julgrupp
chocklad
Skrovmål
pengar m.m

Som ni förstår har dagen varit helt underbar=)
Av mina trogna följeslagare E, J fick jag 3 paket men vad som va i dom håller jag för mig själv;)
Tack mina tjejer kram på er...
På jobbet fick jag en coca-cola plus gobit pimpad med ett sjungande ljus.
Som dock inte sjöng så mycket men det är ju tanken som räknas..hi..hi...
Den presenten som värmde mest va teckningen som Felix hade gjort.
Mamma hjärtat smälte ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Grattis!

Kram/Ulrica

2008-12-13 @ 12:44:31
Postat av: Jessica

Hihi, jag vill gärna se att presenterna används också!

2008-12-14 @ 18:12:05
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0