Ute dagar...

Hej svejs...
Snart har ännu en vecka gått... sommaren kommer närmare :)
Snart blir det en promenad med vagnen skönt men skulle gärna få blåsa lite mindre...
Idag har jag äntligen fått tummen ur och tapetserat bordet till vardagsrummet....
Så nu är jag riktigt stolt över mig själv ;)
Mitt motto är:
Bättre sent än aldrig!

Nu när vädret har varit så bra i veckan har det ju blivit att va ute en hel del.
Här kommer lite blider från början av veckan när moster fortfarande var här.
Vi saknar dig.

Bildmaraton på Felix med sin älskade Lynxmössa...









Felix med störtkulan på...


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh, charmtrollet! Hoppas ni får en fin dag ute idag också! Kram Ulrica

2009-04-19 @ 13:14:51
Postat av: Therese

Haha så söt han är! Mössan är nu snygg! =)

2009-04-19 @ 13:25:05
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/
Postat av: sara

Var promenaden i lör härlig? Du måste ju lägga ut en bild på bordet som du har slitit med. =)

2009-04-19 @ 14:19:01
URL: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0