Flashbacks...

Nu har jag äntligen hett ut lite saker på blocket, här ska det rennsas ;)
Hittade lite bilder på Felix när han var lite mindre...
Så ikväll när jag ändå har haft endel flashbacks kan jag bjuda på dom.
Som sagt var tiden går fort... Känns ibland som det var nyss men ibland så längesen, konstig kännsla.

Felix 7 mån



Felix 7 mån
Redan Lynxtokig undra om pappa har haft ett finger i spelet  ;)

 

Felix på skotertur 9mån



Felix 8 mån



Solstrolen våran =)



Man vill ju bara plocka upp han ;)



Efter en heldag ute på skotern blir man rosig om kinderna.
Mina älsklingar det bästa som finns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilka snyggingar :)

2009-02-12 @ 00:00:34
Postat av: Sara

Åh vilken charmis Felan är. han är alltid i sin finaste ålder :-) Pussa och krama honom från mig och hälsa att moster kommer imorg! Lars du är också en riktig charmis ;-)

2009-02-12 @ 16:18:34
Postat av: sara

oj så liten och söt!

2009-02-12 @ 16:22:35
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: sara

Ja, det är en som jag skrivit för längesedan som jag hittade när jag letade i gamla mappar. Men som jag sagt förut. Talang och talang.. haha

Saknar er också! Det blir nog lite vemodigt, men kul också. Kan alla då? Vi ses! Kram

2009-02-13 @ 18:06:21
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: sara

Men så konstig din sida är. Det raderade ett inlägg från mig. Jaja jag försöker i gen. =)

Det är en dikt som jag skrivit för ett tag sen, men hittade den i går när jag letade i gamla mappar. Och som jag sagt förr.. talang och talang. Haha. Saknar er också såklart! Det kommer nog bli vemodigt, men också kul! Sen kan det hända att jag kan jobba extra. Kan förresten alla då? Vi ses. Kram

2009-02-13 @ 18:11:21
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0