Prutt på Ängeln... =)

Sitter på jobbet och väntar av lite tid...
Vi ska ha möte efter kl.18 så Felix är hos farmor.
Blir en repa på stan utan barnvagn =) Det händer inte allt för ofta.
Ikväll blir det rensning i Felix rum om jag säger så här det behövs.
Stackars barn rymms inte att leka... ilands problem...
Ska sätta igång direkt han somnat för om han är vaken går det ej.
För enligt han behöver han ju allt ;)
Känner att jag saknar han extra idag...

En liten rolig grej som hände i fredags...
Vi var ju som sagt var och åt på Ängeln med svärfar.
När Felix hade ätit färdigt gick han ner och lekte lite på golvet.
Efter ett tag ser jag hur han klappar sig själv på rumpan och utbrister:

- ja prutta ( inte allt förhögt.)
Jag nicka åt han så han skulle förstå att jag hörde.
- MAMMA. ja PRUTTA (skriker han och skrattar medans han klappar sig på rumpan.)
Stor idèe att försöka va diskret.
Gissa om han släktar på L... ;)

Gissa om alla börja att skratta, stackars nån om dom var kräsana för det går inte va det med barn =)
Tänk att man kan älska nån så innerligt.

♥ Längtar tills jag får hämnta dig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging där! Stella måste få träffa läckerbiten snart, hon blir nog impad av skotern.

2009-02-09 @ 17:07:41
Postat av: sara

haha, han är rolig felix

2009-02-10 @ 14:39:12
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0