Flickor har inte snopp ;)

Ligger å tycker synd om mig själv har fått ont i halsen nu...
Igår kom frågan man har gått å väntat på. Felix följde mig när jag skulle gå på toa för han ville oxå kissa.
När vi satt där så kom den...

Felix: - Ä din snopp då?
Jag: - Mamma har ingen.
Felix: - Å den?
Jag: - Flickor har ingen.
Felix: -Ha du då?
Jag: - En lillrumpa
Felix: -Se den?

Gissa om jag fick hålla mig för skratt... Blev så ställd så jag visste inte vad jag skulle s äga.
Fick bara fram nä man kollar inte på andras lillrumpor..ha..ha
Är det nån som har nått bra namn på flickornas "lillrumpa"?
Så nu har Felix fått sin första biologilextion.

Kommentarer
Postat av: Mona

framstjärten... snippan... kissemurran...

2009-01-17 @ 16:21:56
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se
Postat av: hjalmar och majas mamma

kissemurra är de hemma hos frun

2009-01-18 @ 09:35:48
URL: http://hjalmarochmaja.blogg.se/
Postat av: johanna

snippan, såklart. Snoppen och snippan.

2009-01-18 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0