Många bollar :)

Sitter å skrattar åt mig själv...

Tejer kan verkligen ha många bollar i luften...
Nu på lunch sitter jag å äter läser bloggar ser på Hem till gården, läser Aftonbladet
och äter så klart... ha..ha

I kväll ska mamma komma och hjälpa mig städa :)
Vad skulle man göra uta mamma?
Lunchen jag äter har jag fått av hon... L är och hämntar skotern idag så han har varit
i "stugan" sen i måndags.
Så jag och Felix har fått mat hos mamma och Åke i veckan å då ingår ju även lunchlåda;)

Felix längtar till imorgon för L har även köpt en liten skoter åt han.
Gissa va vi ska köra i morgon...?
Kommer att va svårt att få Felix att sluta köra tror jag.
Men han har lovat att jag ska få åka undra om vi får plats;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0