Uttråkad...

Är lite uttråkad nu... nog för att det finns att göra här hemma men det lockar inte just nu.
Eller lockar det någonsin? Nä, funderar på hur jagska kunna äta lite karra utan att felan
märker något.
För jag har påpekat ett anntal gånger idag att det inte är lördag så man får inte äta godis..hi..hi
Livet är inte rättvist när man är liten...
Ska försöka smyga lite nu kanske jag kan smuggla med något ut när jag röker?
Helt klart måste jag testa det =)
J förbered dig på telefonsamtal...hi..hi      (kan ej röka utan at ringa har jag fått höra av L)

Just det en glatd nyhet hoppas jag, syrran kanske kommer hem till helgen enligt mamma men hon kan ha fel.
Men hoppas på att han har rätt =)
Känns längesen nu.

♥ Syrran och jag ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Det blev rätt sent. Och för mycket också. Så man är rätt seg idag. Orkade ni inte kön till kalles?

2009-01-25 @ 18:57:11
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
Postat av: Nina

Nä, inte jag åkte hem direkt efter förfesten sånt partydjur man är..ha..ha

Även E skippa kön efter ett tag ;)

2009-01-25 @ 19:25:44
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart jag är en stjärna ;)

2009-01-25 @ 19:26:51
Postat av: Anonym

Hej :)



Jag hade tänkt att göra ett album med omtanke och sätta resterande bilder i vanliga album.

Ska visa när jag börjar få till det, så jag hoppas du får lite inspiration då ;)

Scrappar du alltså?



Jag ammar, men brukar ge en flaska innan läggdags. Det är dock inte hunger han vaknar av, så mina försök med tillmatning är förgäves :/

Men det är bara att härda ut.. Brukar tänka när jag är som tröttast att när han är blir så där 18 år får jag väl sova :D



Vad har ni hittat på i helgen?

Gjort nåt kul? :)

2009-01-25 @ 20:00:49
Postat av: Jessica

Tack för ditt samtal...det är alltid lika roligt att få samtal av dig. Det får vi aldrig sluta med! Me like! =)

2009-01-26 @ 00:01:17
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0