Va f#n tänkte jag på?

Tycker lite synd om mig som rökar nu med två kalla dagar efter varann...
På morgonen var det bara att dra på täckisar för att stilla sitt behov, gissa om jag beklagade
mig när jag kom in....
Sen var det bara att fixa sig inför jobb... Men vet ni vad jag tar på mig?
En kort jeanskjol med tunnstrumpor med en top till.... Hallå... vad f#n tämkte jag på?
Sen när jag kom på jobbet kände jag hur fel det vart men tröstade mig med att jag hade ju en svart tjock
kofta på mig men inte hjälpte det mig.... i bland är man rätt korkad!!!
Lars och Felix kom för att luncha med mig =) alltid lika kul.
L var snabb på att på peka att det var en av dom kallaste dagarna men nog hade jag jeanskjol fördet...
Måste jag säga att han tyckte jag var helt puckad...ha..ha
Han tyckte jag såg ut som Peggie i våra värsta år...ha...ha
Kan hålla med lite om det med mitt rödahår plus att  det var leopard mönster på toppen.
Nä ingen direkt höjdar dag i dag. När jag kom tillbaka från lunchen kännde jag mig inte pigelin.
Konstaterade senare att jag hade febran så det var bara att åka hem. Så nu ligger jag och kurerar mig.
Tror ni jag kan skylla mitt dåliga klädval på febern?
Ikväll blir det bara mys med min familj =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Peggy ha ha ha, Lars du är bäst! Nina Nina Nina ingen är som du!

2009-01-16 @ 16:44:52
Postat av: Jessica

Fick vi inte se nån bild på din outfit??

2009-01-16 @ 22:33:53
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Elin

2009-01-16 @ 22:35:50
Postat av: Elin

Eeh, det var jag som skrev om bilden.

Jessi hade sparat sitt namn på min dator...

2009-01-17 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0