Ännu ett inlägg

Nu har killarna åkt till Älvsbyn.
Dom gjorde en blixvisit här hemma.
L hade gjort ett inköp på stan en ny mobil vart det visst.
Själv slö tittar jag på day`s off ours lifes på 3:an det funkar alltid fast man inte har sett det på veckor.

När jag kolla på gammla kort för nån dagsen kom jag att tänka på...
Att jag inte är med på nå många kort från Felix första tid i livet.
Man kände sig inte så snajsig då kan man ju säga.
Men nu ångrar jag de... för spelar det nån roll om man är "lite svullen" nä skulle inte tro de.
Sen höll man ju ofta kameran själv såklart ;)

Det är en av dom kort som finns på mig och lillprinsen.
För det finns ändå några stycken...

Jag och en Felix som inte va helt nöjd...
Felix inte fullt 2månader gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0