Fredag...

Som man har hostat inatt ....
Blev inget jobb idag häller så jag har bara myst med Felix i soffan.
L har ju jobbat natt så det gäller att hålla ljud nivån så låg som möjligt.
Felix är duktig på de för han är van.
Så när jag fick mina host attacker fick jag allt höra att jag skulle va tyst för pappa sov ju.
Det är vid sånna ögonblick man märker hur fort tiden går och vilken stor killan han börjar bli...

L har nu farit till stugan så jag tror att jag och Felix ska åka till mormor och bli omhädertagna.
Sen är det aldrig fel med lite mat nu när man börjar kunna äta igen.
Vet än inte om det blir nå jobb imorgon...
Felix pratar mycket om sin nya säng han ska få.
Han säger han ska sova i den men det lär nog inte gå så smidigt.
Hoppas nu bara att Monisen rymmer den i bilen.
För man vet ju själv att bilen brukar bli rätt full. ;)
Ikväll blir det TV för hela slanten när det är final dax.
Men vet inte riktigt vem jag håller på...hm... men Magnus är ju så gooo... å Laila är sååå duktig...hm...

Ha en trevlig helg !!!
Önskar Nina & Felix




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0