klagosångens fortsättning...

Klagosången fortsätter.... Jag har blivit sjuk :(
Feber och spya så var men gårdag...
Nu vet jag varför jag har så ont i min rygg/ nacke.
Direkt jag får en infektion i kroppen så sätter det sig där.
Var riktigt dålig igår for hem tidigare från jobbet for och hämtade prinsen från dagis.
Sen startade hellvetet... L jobbade eftermiddag så mamma fick komma å passa
Felix för jag kunde knappt ta han om mig själv.
Tur att man har en mamma som ställer upp.
Tack mamma du är bäst!!!
Idag är min lediga dag känns inte kul att få spendera den i soffläge... Jag som hade
sååå mycket planer för dagen ;)
L har farit med Felan och ätit Lunch på Rödan kan jag tänka mig.
Sen ska dom till Älvsbyn till tandläkaren L går där för hans syrra jobbar där.
Tur är då de för hur många vill man ska ha med sig sitt busiga barn på undersökningen.
Faster Åsa vill att prinsen ska följa =) såklart så det passade ju super när jag sjuk.
Är skönt att få va själv när man inte är så kry.
Sen tror jag att dom skulle få äta där också.
Nu hör jag att dom kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, sötungen kom springandes in på jobbet och ropade Eeeeeeliin!! Sen körde han sin vanliga prismärkning. Denna gång med vita lappar.

2009-03-26 @ 09:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0