Lördag...

Då var det dags för svärfars 60års party...
Som vanligt så var man i sista sekunden med allt.
Skulle åka in en snappis till jobbet och  köpa en klänning som jag
hade tänkt skulle va fin men ack så fel jag hade...
Klänningen/ tunikan... är vit med en broderad "bord" av svarta paljeter under brösten.
Jättefin men inte med mina stora kanoner !!!
Kändes som dom blev enorma plus att dom såg ut som dom trycktes ner.
Tro mig det behöver dom ingen hjälp med det fixar tyngdlagen alldeles själv.

Så de vart att springa runt på stan och leta... Efter många men hitta jag en coool byxdress.
Hämtade upp Felix kusin Lisa sen styrdes bilen hem till Böle.
Där vart de hårrullar och smink för hela slanten.
Snygg prinsen skulle kläs.
Måste bara säga att han ville självmant ha slips.
Jag hade bara börjat stryka en skjorta åt han å tänk att bara ha en cardigan.
Men sötisen såg så förvånad ut.

Felix: - Mamma, slipsen då?
          - Va, är min slips så?
 
Så det var bara att plocka fram en slips... Plus skjortan jag strök passa inte slipsen till...
Fram med strykjärnet igen och ny skjorta och väst fick det bli ;)
Så nu vet du L han ville ha det självmant han är inte lik dig i allt... ha..ha

Super trevlig fest blev det med god mat som pricken över i...
Föresten måste bara säga att de va hästfilè som kött å det var super gott.
Låter kanke lite så där men verkligen super.
Smaka lite som en blandning mellan fläsk och oxfilè men jag är nog inte så bra på jämnförelser...

Här kommer lite kort från kvällen...

Lars med hans "ögonsten" Lisa



Svärmor och Svärfar





Kusin Linus och Felix busar för fulla hus.
Bytlåna skor gjorde dom oxå;)



Prinsen tyckte farmor hade fint halsband så han lånade en liten stund.
Lungn... Lars... Lungn ;)



Fyra generationer
Farfar, Lars, Felix och g


Kommentarer
Postat av: sara

var är korten på dig då Nina?

2009-03-16 @ 21:59:46
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0