Baka en kaka...mums...

När man ändå hade farten upp ikväll så passade jag på att göra Blåbärskakor.
För farten brukar inte hålla så länge... plus att L fyller år på lördag.
Självklart fick jag proffshjälp av en kille som heter Felix ;)
Summan av kardemuman är att det blev mycke kladd och mjöl över allt.
Men mycke skratt och härliga minnen så det var helt klart värt det!
Just ja, 4 Blåbärskakor och 3 Hallon blev det oxå;)

Vi under arbetets gång...

Röra ihop degen var skoj =)



Fulla last med blåbär... skulle gärna lasta dom i munnen....



Allt med att ösa vatten och hålla på med kranen är kul=)
Så det var ju tur för det blir ju en hel del disk att ta reda på...



Så här såg det ut efter lite bakning i köket.... tur att man hade mycke energi idag...ha..ha

      

Men resultatet var inte illa.
Kan tillägga att det var riktigt gott.
Lilleman och jag har ätit en med blåbär för det var vi värda!!!
Nu blir det mys med Melodifestivalen reprisen för mig för missade ju den igår.
Nog för att jag redan vet hur det sluta men...ändå måste jag se ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

så duktig liten kille :D

2009-03-17 @ 10:45:24
URL: http://jagheterhanna.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Snart ses vi! Längtar så efter er!

2009-03-20 @ 12:19:53
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-20 @ 12:27:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0