Liten blir stor

Vad de har rensat å stökats i Böle idag.
Har tömt en garderob i Felix rum, så nu ligger han kläder
där istället för en massa skräp.
Han har tidigare haft kläderna i skötbordet o tvättstugan
men nu har han blivit stor...
Sköt bordet ska jag ta o lägga ut på blocket.
Borde ju få en liten peng för de ialla fall, de gick på 1300:-.
När vi köpte de maj-06.

För den delen så kommer man att kunna köpa skräpet från garderoben
på loppis ;)

Direkt syrran fick höra att jag skulle sälja skötbordet sågon
frågade hon om vi hade bestämt oss att inte skaffa nå fler barn.
Vem vet men de är inget på gång just nu, så de lär dröja om de blir någon
mer i vår lilla familj...
Som L brukar säga han har ju redan gjort de i orning... ;)
Sen är jag inte den som bangar på att köpa ett nytt.
Om vi någon gång mer behöver ett.
Nä nu ska jag fortsätta rensningen.
Mina  älsklingar bygger med lego el. som felan säger bygga hus!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lillkillen har blivit jätte stor ju...och som han snackar...precis som mamman! =)

2008-11-06 @ 20:00:18
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, och precis som mamma sin en liten retsticka!Men jag älskar dem båda ;-)

2008-11-06 @ 20:35:31
Postat av: sara

haha, men jag ska inte vara en rival. Han är helt och hållet din. Han kanske bara kommer och hälsar på i drömmarna ibland.

2008-11-10 @ 21:56:48
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0