Mer orange...

Måste fixa mitt hår färgningen som jag hade valt va inte den bästa.
Vill ha den mer orange inte så röd. Ska därmot låta de vila en en veckan innan
jag ska ta tag i de igen. Eller rättare sagt E om hon vill? Jag är inte alltid den
bästa hår kunden.... ;)
Imorgon ska vi o köpa lite grejs till vardagsrumet vill ju ha en ny TV bänk när jag fyller år.
Men tror att L ska köpa en nu till mig för man vill ju få färdigt.... ska bli super kul.
Kommer bilder när de är färdigt om jag någon gång hämtar kameran...

Kommentarer
Postat av: sara

Har du färgat det ngt mer sen vi gjorde det? Åk och hämta kameran vill se bilder nu! ;-)

Kram på dig!

2008-11-12 @ 11:43:36
Postat av: Elin

Tror du vi lyckas nästa gång? Det brukar ju heta tredje gången gillt, men jag är skeptisk...

2008-11-12 @ 18:50:32
Postat av: silly

bäst e de ju att göra hos en frisör, orka hemmafärgning lixsom. Men varför vill man ha organet hår :S

2008-11-12 @ 18:56:42
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Jessica

För mig blev det ju tredje gången gillt när min frissa var hos mig...och vi har ju samma...men det blev ändå inte riktigt bra! Men det berodde på blekningen...inte frissan...

2008-11-12 @ 22:35:13
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0