Morgon i Böle

Var att bygga en massa lego med mitt lilla hjärta.
Han tycker de är såå kul så igår blev det att inhandla mer
som han ska få när tomten kommer.

Har kommit på att man hotar ganska mycke i sin uppfostran eller
i alla fall jag... Måste komma på någon annan teknink någon som
har något tips på hur man får en trotsig 2åring till att lyssna...? :)

Igår vill han ju inte borsta sina små gaddar eller göra nå som  jag sa.
Var tvungen att ringa tomten å säga att Felix inte lyssna så han behövde inte
nå julklappar. Snacka om de blev fart i hjärtat efter de.
Måste säga at jag kaände mig lite töntig när jag stod med en telefon i örat
å pratade med tomten..ha..ha..
Men de funkade i alla fall sen var jag tvungen att ringa tomten å säga att Felix
hade börjat lyssna, gissa om Felix blev glad då... =)

Här kommer lite blider från morgonen.
Jag är ledig idag gissa hur skönt de är... :)



   (Ett garage)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit vad jag längtar efter söt pojken.

Känns som om det är ett tag sedan jag har träffat han... kraaam på er!!!

2008-11-26 @ 13:53:22
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: sara

Åh, jag längtar också efter sötpojken och mamman som hör till!!! Även efer dig missla och dina sötisar :-)

2008-11-26 @ 16:52:47
Postat av: Mona

haha, vad skönt att fler än jag hotar med tomten :D men vet du, jag tror det viktiga är att hålla det man sagt, typ som du gjorde och ringde tomten för annars vet de i fortsättningen att det är tomma hot... sen kallas det även trots, det är en trevlig del av barnuppfostran.... :S

2008-11-26 @ 19:32:18
URL: http://mittimittliv.bloggagratis.se
Postat av: L

Tror det beror på uppfostran, precis som med djur.

Man måste visa vem som bestämmer, undra vem som har gjort det och inte har problem med trotsen?!



mvh//L

2008-11-26 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0