Paralyserad av smärta!

Molande värk i en tand idag...puh...
Ringde tandvården så jag fick en tid idag kl16 tur var väll de.
Har till o med farit hem fick inge gjort alls på jobbet.
Paralyserad av smärta..hi..hi..el de är inge att skratta åt.
Hör till dom som är rädd för tandäkaren.
Nä ska ta o vila o gruva mig ett tag innan besöket.

Tror att vi ska bjuda in oss själva på middag hos mamma som tröst.
Ingen tröst är som den man får av mamma:)

Tack Nisse för komentaren den värmde o visst ska vi höras oftare;)
Kram på dig

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas det gick bra hos tandläkaren!

På tal om ingenting, vem är det som tjatat om att jag ska skaffa msn? Har gjort det nu, men var är du??

2008-11-19 @ 22:09:25
Postat av: sara

Stackars dig syster! Själv ska jag till tandläkaren nästa tisdag... kan inte heller påstå att jag längtar...

Kramen!

2008-11-19 @ 22:25:59
Postat av: Nina

vännen måste erkänna att jag hällre surrar på telefon men de vet du ju redan..;)

Som sagt va så är ju munnen överbelastad..Hi..hi

Är vi fortfarand bokade för fre?

kram

2008-11-19 @ 23:44:30
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: elin

o yes, har köpt en egen hårfärg också!

2008-11-20 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0