Stan gjord

Nu är stan gjord med Maria och lilla Jasmine självklart var även Felix med.
Blev en sväng på Lindex där dom nu har ta 3 betala för 2 på hela barnavdelningen tror jag.
Hittade en skit tuff skjorta till Felan röd o vitrutig med skinnslips till perfekt tilljul.
Han har en fin svart cardigan o svart jeans från cheep monday. Skönt nu är julens outfit till
han färdig..phu... Tycker alltid att de är svårt att hitta finkläder till pojkar. Till flickor finns de ju mycke.
Vi han även klämma in en liten lunch, tack för trevligt sällskap.

Tänkte bara att tipsa att JC har oxå ta 3 betala för 2 på hela butiken så skynda o fynda. =)

Nu väntar jag på att mina killar ska vakna så vi kan åka o hämnta TVbänken!
Våra bästa år blir de för mig nu, alltid lika trevligt nöje;)

Hoppas Mallan är hemma senare tänkte vi tänkte svänga förbi lite senare å hämnta kameran.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Visst blev det fint i Filippas rum!! Nu längtar jag tills vi får se de utlovade bilderna på erat hus. Blev det något väggord i toan eller?

Jessica

2008-11-20 @ 15:13:20
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för trevligt sälskap......alltid trevligt med skvaller =)

2008-11-20 @ 15:58:55
Postat av: Nina

Bilderna kommer nog först efter helgen för jag har inte än fått tag i kameran. Angående väggorden pågår fortfarande förhandlingar men lutar mot seger för mig:)

2008-11-20 @ 19:33:41
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: Jessica

Med tanke på vilken tid du ringde till mig så tycks det ha gått snabbt på stan. =)

2008-11-20 @ 19:35:34
URL: http://missla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0