Lunch med tjejligan..hi..hi

Lunch med tjejligan blev det idag, mycket trevligt måste jag då säga.
Som vanligt gled samtalet in på killar mer en regel än ett undantag...
Kom fram till att vi alla har väldig olika smak vi klassade in dom i grupper.

* karra karl
* pro
* raggare
* vegitarian/ musikhögskolan
* brats

Gissa vilka som hör till vilken grupp?
Lunchen bjöd på mycke skratt, de måste vi göra om tjeje.
Dom andra matgästerna hade nog inte mycke till matro..hi..hi

Hur som haver Felix blev hämtad av morfar idag på dagge.
Jag jobbade till 18 för nu nalkas jul. ;)
När jag kom hem tror jag att de var TVÅ trötta killar där.
Morfar hade hittat viloläge i soffan o  felix han sov.
Han hade inte sovit nå på dagge lillen. Söta de var dom=)
När tror ni han somnar i kväll?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha...det var en rolig lunch idag. Mycket skratt blev det. De andra lunch gästerna undrade nog vad vi hade sååå kul åt!=)

2008-11-18 @ 19:44:02
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: hjalmar och majas mamma

jag äger raggarn !!! tack bruden för lunchandet. och ni andra tjejer ska ha mången tack.

vi ses ha en bra kväll

kram från mig

2008-11-18 @ 19:47:45
URL: http://hjalmarochmaja.blogg.se/
Postat av: elin

möche trevvlit! men han behöver ju inte va vegetarian...

2008-11-18 @ 20:04:44
Postat av: elin

möche råolit! men han får ju äta kött...

2008-11-18 @ 22:07:39
Postat av: elin

jaha, trodde inte min första kommentar kom med...

2008-11-18 @ 22:08:59
Postat av: L

Finns väl bara en i erat sällskap som kan ha en karra karl....Nina allså....resten är nog mest så kallade betongbarn eller stats fjåller :)

Klarar inte av en riktig varga vinter.

Nä Nina, du är lyckligt lottad!

2008-11-18 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0