I`m back :)

Äntligen som jag har väntat.
Hur skönt som hällst med internet igen.

Måste bara börja att skriva av mig med en lite.
Som alla vet så har ju Rumba stängt nu.
Jag som många andra tycker de är tråkigt.
De är en tråkig utvekling om bara kedjor
ska finnas kvar.
Speciellt i en liten stad som våran där utbudet inte är de bästa.
Piteå som handelstad förlorar mycke på de...

Sen är de ju rätt lustigt att bara för de står konkurs i annonsen å inte REA,
blir folk som galna. för procent sattsen är den samma.
Kanske nå att tänka på för varje butik när de är dax för rea efter jul...
Skriv konkurs i stället... Någon dag senare ny öppning.

Tänk om alla som stod där bara handlade något varannan månad
eller så... kanske de skulle ha fått ett annat slut.
Innan alla blir arga så vet jag att många som va där även handlat
tidigare så jag menar absolut inte alla.
Vet även att de var lite dyrare varor där men ibland vill man ha lite mer
annolunda saker å då kanske de är värt de.

Imorgon blir de lite uppdatering sen sist.
Här hemma har de hänt en hel del :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Trevligt med en uppdatering. Sooom jag har väntat!

Men det sägs ju att den som väntar på ngt gott...

Jag behövde inte ens vänta till onsdag! =)

2008-10-28 @ 00:32:15
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Nina

Läser jag rätt...?

Tänk att jag inte fick va med på ett litet hörn;)

Inte ens me på ett sms ...hi..hi

Har provat ringa men telesvar måne tro om nån är slut... kul vännen...

Väntar på uppdatering =)

2008-10-28 @ 09:26:42
URL: http://ninakortogott.blogg.se/
Postat av: sara

Jättebra och tänkvärt skrivet! Hoppas fol får en liten tankeställare... Vi syns snart syster, Kram!

2008-10-28 @ 11:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0