Sångstund

När Felix vaknade var de dax för musik!
Riktigt roligt att han gillar de nu är de bä bä o blinka lilla stjärna som gäller.
Så de var bara att sätta på cd blev en hel del dans o klapp:)

Sen gick vi till dagis o lämnade in Felix schema.
Som jag för den delen alltid är sen med för de är väll jag o inte vi?..ha..ha

När vi kom hem var L hemma föll rulle på han när vinter däcken skulle på.
Eller som felix kallar de laga julen... hi..hi
Medans tog jag en välförtjänt rök.

Senare var de bara att börja bära in alla tgårdsmöbler till ladan.
Tur att du har mig som hjälper till.
När vi kom till att bära Felix grejor var jag less så då blev de en till liten rök.
Men då fick man då hör att man inte va till nån hjälp!
"Vi skulle ju göra de tillsammans"
Men jag är ju tjej o jag var trött o sugen. (på en rök)

Hann även å låna hem lite tapeter...
Så nu är vi på gång igen...

När vi kom hem var de bara att börja med maten.
Tänkte att jag skulle röka medans jag tinade brocolin men tro de eller än
hann bara ut å tända så var de bara att gå in för de passade inte för herrn.
Kunde ju steka medans de tinade...






Kommentarer
Postat av: Ola

Är det du som gör maten? gör du både maten och städar? gör inte Lasse nåt?

2008-10-09 @ 21:57:45
Postat av: Ola

Skaffa dig en ordentligare man.

2008-10-09 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0