"Mitt projekt"

I sommar på börjades renovering :)
Altanen byggdes ut plus att de blev en liten lägre utbyggnad.
Den blev även inoljad i en grå nyans som var super. Gissa vem som stod för målningen;)
Det är lika självklart som vem som såga o spika i detta hus håll.

Sen var de dax för "mitt projekt" enligt Lars. Bort med blombänken som var sen tidgare.
Svärmor de var inge fel på blommorna men ville ha nå mer lätt skött o stil rent. :)
Sen ville jag ha kantsten o nya platter + att få grillplatsen mer sammanhängade.
Insåg att de blev ett tungt projekt för mig :)
Men som tur har man 2 karlar som kunde hugga in fixa de till mig plus att hjälpa till
med att sponsra gu va allt är dyrt...
Lars o Morfar (min pappa)  .
Gillar när de blir som jag tänkt;)

Så här blev de....


       

Ska dit med spottar men de blir till våren.
Blir spännade o se hur de blir när de har vuxit.
Nästa sommar syns resultatet....

        

Hade hjälp av tre hårt jobbande karlar inte bara två som jag sa tidigare...

                     

Morfar                                 Lars                                Felix

Kommentarer
Postat av: Lars

Nu är det krig!!!!!

2008-10-09 @ 23:40:43
Postat av: Mattias

Tack för bilden på en knästående Lars! För alla som vill se Lars plantera blommer på knä kontakta Matte eller Ola!

2008-10-10 @ 00:44:53
Postat av: hanna

vad fint det blev :D

2008-10-10 @ 12:41:04
URL: http://jagheterhanna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jätte snyggt :)

2008-10-10 @ 12:43:44
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Hasse

tycker också det blev bra. kanske skulle ha vart 3-4 till kvadratmeter på växthuset bara. annars helt ok

2008-10-10 @ 15:05:49
Postat av: sara

så fint det blev. Kul att se det i bilder som du har berättat om.

2008-10-10 @ 22:27:58
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0