Ful dag...

Idag har ja en sån här ful dag..
Ni vet man får inte till håret och smiket bara blir bläää...
å kläderna de går bara inte att hitta nå att ta på sig.
Tur att vännen E mesttroligt ska komma o klippa mig idag har haf lugg nu ett tag
men den har blivit så lång så den inte går att ha ner.
Måste verkligen säga att jag har stora världsproblem men ibland kan även små saker kännas stora.
Vill bara säga att ja inte tror att jag är snygg alla andra dagar så ingen behöver bli irri...
Men man har ju faktiskt bättre o sämre dagar.
Felix han har bara snygg dagar vill jag till lägga ;)
I
dag på kalaset var han extra snygg med jeans o koffta från Cheap monday.
Som jag hittade på världens bästa barnbutik RUMBA.
Nu vilar gossen ut i sängen själv ska jag röja upp lite in sen blir de göra höst ute.
Måne tro att jag är en tidsoptemist eller hur de nu stavas.

P.S. Hittade nå kläder att ta på mig så jag var inte naken på kalaset ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0