Kort o gott

Det här är jag kort o gott
En tjej som är 26 år men går mot 27 i raser fart i dec...
Min närmaste familj består av sambo L och våran lill prins Felix.
Som har hunnit bli 2 ÅR .
Vi har även en katt som har kommit lite i skymundan sen våran lilla Felix kom till världen.
Hur som haver heter han Bamse.
Vi lever våra liv i en by utanför Piteå.

Skaffade bloggen så att min stora syster ska få ta del av vårat vardagsliv när hon inte bor här i krokarna.
Sen även för min egen skull för att den ska fungera som en "dagbok".
Men alla andra läsare är välkommna. Men som sagt var är jag ju ingen data tjej men ska lära mig sätta in bilder
tycker själv de är roligare att läsa en blogg med bilder.

Så de är jag kort o gott

Idag är de kalas dax en litten tjej har blivit 3 idagarna.


Kommentarer
Postat av: sara

Jag blev otroligt glad när jag såg att du sulle blogga lillasyster. Ser även att du skaffat en passande bakgrundsfärg ;-)



Love ya!

2008-09-14 @ 14:47:39
Postat av: sara

såg att jag stavade skulle fel... ha ha!

2008-09-14 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0