Rosenblad

Jaha vänner ny dag idag
Känner mig sliten har inte den bästa magen idag tror att de är för vi har ätit mycke vitkol å blomkol kanske lite mycke info för er alla men de är sant.
Men som tjej planterar man ju bara rosenblad...
har även ont i min rygg nä nu var de färdigt klagat för idag. (tror jag)
Måste göra ett inlägg att huset som vi bor i är ingen bastu vissa blev nog lite stötta...;)
Tror de blir soffläge idag .
Felan ligger o ska vila nu hoppas jag.
Blir ett inlägg senare ikväll ser Våra bästa år nu som jag älskar.
Rille är de du Mallan?
Blev bara lite nyfiken...
 En sak bara trodde de hette såpspån o inte sågspån alltid ska man lära sig nå nytt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha...det är bara du som planterar rosenblad vännen. Eller det är vad du tror i alla fall. =)

2008-09-17 @ 14:12:53
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Sara

Rosenblad.. tillåt mig skratta MOhahaha! Glöm inte att vi är uppvuxna i samma hus och gått många ggr på samma toa innan du sprider rosenbladslögner din älskade lilla skitunge! ;-) Pöss syrran!

2008-09-17 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0