Såpspån...

Sen jag for från jobbet har jag haft full rulle hemma.
Oj de lät inte bra jag har jobbat hårt på jobbet oxå...
När jag kom hem regnade såpspån ordagrant. (De var inte från mitt huvud...)
De har sågats bort en sak från 2-3 veckor kommer en målare.
Yes mina vänner taket bli vitt jippi som jag har drömnt om de.
Känns som jag har bott i en FIN  bastu som är brunlaserad.... Ganska överdrivet jag vet :)
Så jag har blivit tvingad att damsuga o vaska de fanns ingen återvändå.
Jag som städade igår!!! Som en kär person så gärna upplyste mig om så har jag bara en vilodag
sen är de städ på Torsdag. De är så att jag har städ schema de vill säga mån, tor slavar jag.
Måste ha de annars skjuter jag upp de hur länge som hällst å jag menar hur länge som hällst!!!
Typ tills vi ska ha främande inte då alla.
Sorry E, J, M ni hör inte till dom ni få stå ut med stök o bök...
J jag menar bök inte jök så jag skrev inte fel;)
Har haft ett festligt telesamtal med en godvän ikväll trodde orda grant jag skulle kissa ner mig.
Går inte att återberätta för de var så knasigt men kan säga att de inneh öll maskerad, pärlor, rosa tunnstrumpor blandannat. Åter kommer mer om de till senare i höst.
Ska bara göra ett litet info om att  jag kommer att börja lägga ut bilder snart.
Dax för lasten nu

Kommentarer
Postat av: sara

ha ha älskade syster, är du helt säker på att det inte sågspånet är en blandning mellan ras från dina öron och taket;)(skojar bara) Kommer att bli hur fint som helst med vitt tak!

2008-09-17 @ 09:25:04
Postat av: Jessica

Alltså, jag skrattade så jag höll på att dö igår.

Mitt jök-besök tittade på mig och undrade vad vi skrattade åt. Men som vanligt så fattade han att det var dig jag pratade med. Han börjar kunna våra samtal vid det här laget!!! Pöss på dig vännen!!!

2008-09-17 @ 10:33:31
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: L

så du tycker du bott i en bastu.....vore intressant veta hur ditt hus skulle se ut och vad det skulle kosta....inte tror jag din jc-lön räcker

mvh//L

2008-09-17 @ 11:41:12
Postat av: Rille

Kul att du fixat en blogg! Skall följa den med spänning!

2008-09-17 @ 11:47:10
Postat av: Marlina

Som svar så vet jag inte vem rille är? för de var då inte min, men jag är då jag (Marlina).

hoppas att du menade vi då du skrev rille och mallan, så att jag inte gjort bort mig =P

2008-09-17 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0