Har jag blivit vuxen nu... ?

Var såå glad igår.

L fick lätta på plånboken för vi behövde en ny tvättmaskin. torktumlare och damsugare...
Så när L hade vaknat bar det i väg till stan för shopping.
Måste säga att jag sen bjud mina killar på middag från Sunes så jag bidrog oxå med pengar... ;)

Tror att jag är vuxen nu när man blir glad av sånna inköp. Kommer att underlätta vardagslivet oerhört.
Så igår gick det på hög var i tvättstugan. Hann även köra damsugaren i nedrevåningen å som den suger...
Fick rent träningsvärk i handleden för den sög så hårt.

Nä nu ska jag gå å jobba har varit här sen 10 men jag började först kl.11 !!!
Visst har man koll på hur man jobbar...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha...du får dammsuga med vänster hand i fortsättningen.. =)

2009-02-05 @ 13:16:58
URL: http://missla.blogg.se/
Postat av: Nina

2009-02-05 @ 13:32:32
Postat av: L

man hoppas bara att du använder grejorna jag köpt...så det inte bara är nyhetens behag :)

2009-02-06 @ 00:04:41
Postat av: sara

Undra om L tänkte till lite med att köpa grejerna. Eftersom du så gärna vill tvätta och dammsuga nu med dom nya grejerna =)

2009-02-06 @ 11:38:49
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0