Obligatoriska lunch inlägget ;)

Nu kommer det ett nytt luch inlägg. Det böjar bli mer eller minder obligatorikt nu;)
Sen lunch vart det fatt slutar snar reda 15 idag alla fröknar på Felix dagis va sjuka så jag ska åka
och hämnta han tidigare så det blir mer mys idag.
Tror även jag ska klämma in lite handling.
Våran kanal 5 är bort hoppas den är tillbaka tills jag kommer hem. Den har varit borta i 2dagar nu...
Jag är ju beroende av Unga Mödrar...
Hade även tänkt tvätt idag lite kanske även börja röjja upp i garderoberna man har men det är ju inte gjort i en
handvändning. Nä, dax att tycka mackan från Subland blev även en coca-cola till...ops... lätt hänt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0