Fågelbo å ingen duch...

Igår var en riktig skit dag duchen hanns då inte med...
Håret var ett fågelbo å jag gick i sängs strax efter kl.8 på kvällen....
Så kan en dag som mamma se ut inte.

Molly har en period när hon bara ska va i famn så man får inte såå mycke gjort.
Tycker synd om felix när han alltid får vänta å vänta men de är förhoppningsvis
över snart. Hon kan tro sig ganska bra om hon ligger på skötbordet eller köksön
men man kan ju inte lämna henne där så man får ju inte så mycket mer gjort.

Prinsessan på sitt favvoställe för tillfället ;)












Men om sanningen ska fram så är de ju värt de när man har två guldklimpar ;)



Idag ska vi in till stan å köpa vinterskor åt Felix nu när snön kommit.
Felix är nu ute å leker för fullt å lyckan är total... själv kan jag tycka att
snön kunde väntat lite till men de är jag de.
Mina killar därmot är överlyckliga stora som små...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0